Barcode

I perioden fra 2008 til ferdigstillelsen av siste bygg i 2017 fungerte Lemon som rådgiver og markedsføringsbyrå for et av Norges største byutviklingsprosjekter i moderne tid. Vi ble involvert da Oslo S Utvikling AS (OSU) var i ferd med å kommersialisere byutviklingsprosjektet Barcode i Bjørvika med boliger, kontorer, handel og øvrige byplangrep. I tidligfasen fantes […]

Ferno Norden

Ferno har en omfattende produktkatalog rettet mot ulike kundegrupper. På grunn av et bredt spekter av spesialprodukter, tilbyr de også en utvidet produktkatalog som er tilgjengelig for autoriserte brukere og fungerer som et salgsverktøy. I tillegg er det utviklet egen side for militær sektor som viser de militære systemene Ferno leverer, samt en dedikert side […]

Ramsalt, Jakhelln og Hundholmen Byutvikling – Bodø

Det betydelige prosjektet i regi av Hundholmen Byutvikling har blant annet omfattet opprustning av Sjøgata og kaikanten ut mot fjorden. En stor utfordring og bremsekloss for naturlig og fremtidsrettet byutvikling i dette området var at alle bygg «snudde ryggen» til havet og utsikten. Det er flere grunner til dette. En av historiene handler om at […]

Mosvannet Park – Stavanger

Hva var utfordringen? The Property Group (TPG) skulle transformere den velkjente Alstor Hotell-tomten til et attraktivt boligprosjekt med 81 leiligheter og 6 byhus. Utfordringen var å skape en identitet som kunne formidle prosjektets unike kombinasjon av sentral beliggenhet og grønne kvaliteter, samtidig som vi skulle nå både urbane livsnytere og familier som søker det beste […]

Vario – Ensjø Torg

Dette er utgangspunktet for boligprosjektet som kompletterer Ensjø Torg. Vi har fått være med på en spennende reise med Skanska og mange av deres nye boligprosjekter som er med på å transformere hele Ensjø. Vario er nok et eksempel at vellykket markedsføring begynner med å virkelig sette seg inn i målgruppens hverdag.