S20 – Fornebu

Hva var utfordringen? Snarøyveien 20 på Fornebu, tidligere kjent som Aker-bygget, sto overfor flere utfordringer da Pareto Asset Management ønsket å relansere eiendommen. Fasaden virket lukket og byggets kvaliteter var lite synlige for potensielle leietakere. Det var behov for å tydeliggjøre muligheten for å leie mindre arealer, samt fremheve byggets mange fordeler – som treningssal, […]
Havegaten i Tønsberg

Hva var utfordringen? Utbygger Pilares er et selskap som med stor bevissthet skaper boligprosjekter som både skal utfordre og passe inn i sine omgivelser. Fokuset på arkitektur, stedstilpasning og kvalitet krever mye av utbygger, men også av oss som byrå i jobben med å formidle det unike. Hvordan løste vi oppdraget? Vi angrep oppgaven fra […]
Seabrokers Group

Hva var utfordringen? Seabrokers Group, med sine syv datterselskaper og solid erfaring innen skipsmegling, fundamentering og eiendomsdrift, trengte en modernisering av sin visuelle identitet. En sentral del av oppdraget var å forankre konsernets fremtidige retning gjennom en tydelig visjon, misjon og verdier som kunne samle alle datterselskapene under én strategisk paraply. Hvordan løste vi oppdraget? […]
Ledaal Park

Hva var utfordringen? Base Bolig skulle lansere 36 eksklusive leiligheter i det historiske Hermetikkvartalet på Eiganes. Prosjektet krevde en kommunikasjonsstrategi som kunne formidle både den historiske verdien og den moderne luksusen, samtidig som det skulle appellere til en krevende målgruppe i øvre prissjikt. Hvordan løste vi den? Vi utviklet en helhetlig visuell identitet som understreket […]
Skeiane Stasjon – Sandnes

Hva var utfordringen? Ved Skeiane Stasjon skulle vi utvikle kommunikasjon og visuell identitet for et boligprosjekt med 72 leiligheter i et marked med flere store konkurrerende boligprosjekter i Sandnes sentrum. Utfordringen lå i å skape en profil som både hedret områdets historiske karakter som togstasjon og appellerte til moderne boligkjøpere som ønsker en sentral, vedlikeholdsfri […]
Villa Silur – Ullernåsen

Alle som kjenner Oslo er kjent med Ullernåsen, et sted som klarer å kombinere tre kvaliteter du sjelden finner samlet: Sentrumsnært, rolige omgivelser og fantastisk utsikt. Og nettopp her bygges Villa Silur – tre eksklusive leilighetsbygg som blir både klassiske og moderne, og som samtidig harmonerer perfekt med bebyggelsen rundt og gir noe ingen andre […]
Bykronen – Stavanger

Hva var utfordringen? Camar Eiendom og K2 Bolig skulle lansere et eksklusivt boligprosjekt i Stavanger sentrum med 67 leiligheter. Prosjektet trengte en identitet og kommunikasjonsstrategi som kunne vise fram den unike beliggenheten og de høye kvalitetene på en måte som traff kjøpere av eksklusive sentrumsleiligheter. Hvordan løste vi oppdraget? Vi utviklet navnet «Bykronen» med tilhørende […]
Lux – Lillestrøm

LUX er ikke som andre leiligheter. At prosjektet består av kun 50 boliger på toppen av to tårnbygg, gjør prosjektet eksklusivit i seg selv. Øverst i et av tårnene finner du et spektakulært spaanlegg med utebad og en skybar med en utsikt som overgår det meste. I tillegg kan du bestille tjenester som rengjøring og […]
Borgen på Løren

Et prosjekt som er så spisset mot barnefamilier, gav oss en gyllen anledning til å lage en like spiss markedsføring. Navnet skulle ikke vise til et forsvarsverk, men et sosialt, trygt og godt samlingspunkt for en rekke ulike mennesker. Slik middelalderborger også fungerte. Vi var opptatt av å formidle at dette stedet vil bli et […]
Proffen Hageby – Drammen

Lemons oppdrag for Bane NOR Eiendom med dette betydelige byutviklingsprosjektet i Drammen startet tilbake i 2016. Størrelsen på prosjektet gjør at Proffen Hageby utvikles i flere etapper over mange år. Visjonen er å skape en ny, levende bydel med attraktive hjem og livskvalitet i byen. Lemon og EVE har fått være med på hele reisen, […]