Hva var utfordringen?
Base Bolig skulle lansere 36 eksklusive leiligheter i det historiske Hermetikkvartalet på Eiganes. Prosjektet krevde en kommunikasjonsstrategi som kunne formidle både den historiske verdien og den moderne luksusen, samtidig som det skulle appellere til en krevende målgruppe i øvre prissjikt.
Hvordan løste vi den?
Vi utviklet en helhetlig visuell identitet som understreket prosjektets eksklusive karakter. Et påkostet salgsprospekt i bokform fortalte hele historien om Ledaal Park, støttet av forseggjorte 3D-illustrasjoner.
Vi etablerte en innholdsrik nettside med egen salgsoversiktmodul, og gjennomførte målrettet markedsføring for å nå de rette kjøperne.
Gjennom systematisk interessentoppfølging skapte vi tidlig engasjement rundt prosjektet.
Hva var resultatet?
Strategien viste seg svært vellykket ved at flertallet av leilighetene ble solgt før offisiell salgsstart. Dette i et marked med flere konkurrerende luksusprosjekter, bekrefter at vi lyktes med å posisjonere Ledaal Park som et unikt boligprosjekt i Stavangers mest attraktive villastrøk.