• 3D
  • Strategi
  • Boligvelger
  • Nettside
  • Grafisk profil
  • Markedsføring
  • Tekst
  • Prospekt

Ledaal Park – Nytt og herskapelig på beste Eiganes

I et av Stavangers mest prestisjefylte nabolag har vi gitt nytt liv til et historisk kvartal, der industrihistorie møter moderne luksus.

Hva var utfordringen?

Base Bolig skulle lansere 36 eksklusive leiligheter i det historiske Hermetikkvartalet på Eiganes. Prosjektet krevde en kommunikasjonsstrategi som kunne formidle både den historiske verdien og den moderne luksusen, samtidig som det skulle appellere til en krevende målgruppe i øvre prissjikt.


Hvordan løste vi den?

Vi utviklet en helhetlig visuell identitet som understreket prosjektets eksklusive karakter. Et påkostet salgsprospekt i bokform fortalte hele historien om Ledaal Park, støttet av forseggjorte 3D-illustrasjoner.

Vi etablerte en innholdsrik nettside med egen salgsoversiktmodul, og gjennomførte målrettet markedsføring for å nå de rette kjøperne.

Gjennom systematisk interessentoppfølging skapte vi tidlig engasjement rundt prosjektet.


Hva var resultatet?

Strategien viste seg svært vellykket ved at flertallet av leilighetene ble solgt før offisiell salgsstart. Dette i et marked med flere konkurrerende luksusprosjekter, bekrefter at vi lyktes med å posisjonere Ledaal Park som et unikt boligprosjekt i Stavangers mest attraktive villastrøk.