Microsoft Teams image
Prosjekter

Glitra – bilvask på abonnement


Da vi ble vi kontaktet av en ambisiøs gjeng som ville forandre måten nordmenn vasker bilen på, var vi ikke vonde å be. Her fikk vi være med å bygge opp en helt ny merkevare – helt fra bunnen av!

En glitrende ny merkevare

I tillegg til å skape en unik merkevareprofil, har vi utviklet nettsider og konvertert kjøpere gjennom performance-kampanjer i sosiale kanaler. Dessuten har betalingsautomater og vaskehaller fått den umiskjennelige Glitra-looken. Med andre ord har vi fått være med på en veldig spennende reise innen konseptutvikling, helt fra start!

Microsoft Teams image 2

Se bra ut – alltid!

Ved å tilby bilvask på abonnement gjør Glitra bilvasken enklere, mer miljøvennlig og mer tilgjengelig. Dermed var det naturlig å spille på den gode følelsen man får i en nyvasket bil, og slik oppsto slagordet: "Se bra ut – alltid!". Resultatet er en sprek merkevare som utfordrer det etablerte, og som i disse dager begynner å bli godt synlig langs veiene på Øst- og Vestlandet.

346657760 1178498599499300 5767509984124560312 n 3580431e48aedf97dcedf972d1481942

Et ny måte å "tenke" bilvask på

Med et godt produkt i bunnen var utgangspunktet til Glitra godt: Strategisk plassering av vaskehaller, markedets beste vaskemaskiner, miljøvennlige renseanlegg og tilgjengelighet 24 timer i døgnet har vært viktige komponenter av suksess-oppskriften.

Å få nordmenn til å forstå fordelene med bilvask på abonnement – at du kan vaske, når, hvor og så ofte du vil – krevde dermed en informativ, strategisk tilnærming med en solid dose glimt i øyet i betalte kampanjer i sosiale medier. I tillegg til budskap om overlegen tilgjengelighet, måtte konsumentene informeres om positive miljøaspekter, samt viktigheten av jevnlig vask.

Vi vil gjerne takke Glitra for et fruktbart samarbeid så langt, og ser samtidig frem til fortsettelsen!

Blitz peugeot 2 2023 06 07 111202 bhua 3580431e48aedf97dcedf972d1481942
FOK Peugeot e2008 2 18 3580431e48aedf97dcedf972d1481942 2