Lemon-laget vokser videre!

Målet er å ta posisjonen som det ledende eiendoms og tech-fokuserte byrået og visualiseringsselskapet i Norden, med europeisk nedslagsfelt. Med AD. Moment på laget styrker gruppen sin posisjon på Vestlandet, og Line Tørge tar posisjonen som leder for region Vest.

Petter Bordal (t.v. på bildet, sammen med strategidirektør Ludvig Kraft i Marketer), som er daglig leder i gruppen, forteller at det var i Stavanger ideen om å gründe Lemon i sin tid ble til, sammen med partner Roald Grant. Han gleder seg derfor stort til å bruke mer tid på Vestlandet, og er veldig fornøyd med å få AD. Moment på laget:

«AD. Moment har et solid fotavtrykk i Stavanger og regionen rundt, og har vist seg som en sterk aktør over tid, med flere gode kunderelasjoner innen eiendom. Vi ser veldig fram til å få Line, Jon Rune og resten av det kompetente teamet på vårt lag, og gleder oss til å ekspandere ytterligere på Vestlandet med Line i spissen».Petter Bordal Daglig leder Ludvig Kraft CSO Marketer

Line Tørge, gründer og tidligere daglig leder i AD. Moment, sier at det er rett tid for å bli del av noe større, og ser stor verdi i konsolideringen som gruppen nå er i gang med:

«Vi ønsker å bli en enda sterkere leverandør her i Rogaland og på Vestlandet forøvrig, og da er det riktig å være del av en større gruppering, med de beste på sitt fagfelt. Vi vil kunne dra på hverandres styrker i gruppen, samtidig som vi vil beholde det AD.Moment er kjent for – nære relasjoner til kundene, stor fleksibilitet og evnen til å levere skreddersydde løsninger for hvert enkelt prosjekt. Sammenslåingen gjør oss til en mer attraktiv partner. Vi kan dra på flere ressurser og får tilgang på ny kompetanse og teknologi, noe som vil resultere i enda bedre produkter og resultater for våre kunder. Vi gleder oss til en spennende og kreativ reise sammen med våre nye kollegaer».Line Tørge, Regionsleder Vest

Ludvig Kraft, strategidirektør i Marketer, har bistått i oppkjøpsprosessen, og er fornøyd med at konsolideringsstrategien fungerer:

«Det er tydelig at vi har truffet i markedet med strategien og våre tanker om framtiden. Selskaper kontakter oss for å bli med på reisen vi nå er i gang med, og vi ser allerede synergieffekter både på inntekts- og kostnadssiden. Enda viktigere er det at vi opplever at kundene ser verdien av grupperingen, der vi samler de beste selskapene og skarpeste hodene for å levere enda bedre produkter. Vi har ambisiøse mål, både fra organisk og inorganisk vekst, og det er gøy å se at vi tar store steg i riktig retning på så kort tid. AD.Moment har jobbet tett med Rift på 3D-illustrasjoner over mange år, og passer veldig godt inn i vår portefølje. Vi gleder oss til å ta en større posisjon på Vestlandet sammen med AD. Moment».

Det er tydelig at vi har truffet i markedet med strategien og våre tanker om framtiden. Selskaper kontakter oss for å bli med på reisen vi nå er i gang med.Ludvig Kraft, Strategidirektør i Marketer

Andre saker

20. desember 2024

Nytt tilskudd til Lemon og EVE

3D-selskapet Oxivisuals AS er siste tilskudd til Lemon og EVE, som i dag har totalt rundt 70 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Tønsberg, Stavanger og Berlin.
6. desember 2024

Fusjonen gjennomført – nå er vi Lemon!

Kjære kunder av tidligere Vy, AD. Moment og Lemon & Rift. Det er en stor glede å kunne meddele at vi nå formelt er samlet i ett selskap. Fusjonen som ble offentliggjort i sommer er gjennomført og vi er blitt én gjeng, også på papiret!