Sagen og Sagen Bolig

Hva var utfordringen? Entreprenørselskapet Sagen og eiendomsutvikleren Sagen Bolig trengte en visuell profil som kunne reflektere begge selskapenes identitet og verdier, samtidig som den skapte en tydelig sammenheng mellom dem. Sagen har over 70 års historie og mer enn 100 ansatte, mens Sagen Bolig ble etablert i 2023 som en erfaren aktør med ambisiøse mål. […]
IVAR

Hva var utfordringen? IVAR IKS, et interkommunalt selskap med ansvar for vann, avløp og gjenvinning, trengte en partner som kunne gjøre kompleks miljøinformasjon tilgjengelig og engasjerende. Vi ble også involvert i arbeidet med å utvikle deres visjon og verdier som skulle forankre deres viktige samfunnsoppdrag for regionens 360.000 innbyggere. Hvordan løste vi oppgaven? Over flere […]
Brusletto

Hva var utfordringen? Brusletto, med sine tradisjoner tilbake til 1896, skulle lansere en ny knivserie for et voksende segment av kunnskapsrike og matinteresserte hobbykokker. Utfordringen lå i å utvikle en profil som både hedret Bruslettos håndverkstradisjon og traff en moderne, kvalitetsbevisst målgruppe. Hvordan løste vi oppdraget? Vi startet med å definere vår målgruppe presist: Den […]
Seabrokers Group

Hva var utfordringen? Seabrokers Group, med sine syv datterselskaper og solid erfaring innen skipsmegling, fundamentering og eiendomsdrift, trengte en modernisering av sin visuelle identitet. En sentral del av oppdraget var å forankre konsernets fremtidige retning gjennom en tydelig visjon, misjon og verdier som kunne samle alle datterselskapene under én strategisk paraply. Hvordan løste vi oppdraget? […]
Ferno Norden

Ferno har en omfattende produktkatalog rettet mot ulike kundegrupper. På grunn av et bredt spekter av spesialprodukter, tilbyr de også en utvidet produktkatalog som er tilgjengelig for autoriserte brukere og fungerer som et salgsverktøy. I tillegg er det utviklet egen side for militær sektor som viser de militære systemene Ferno leverer, samt en dedikert side […]