LÆRDOMMER FRA OSS TIL DEG

Mange av våre kunder har innsett viktigheten av å være tydelig og synlig i digitale kanaler. Derfor vil vi dele 3 viktige lærdommer erfart gjennom eiendomsprosjekter vi har jobbet med.

 

3 VIKTIGE LÆRDOMMER

1.

Dine kunder vil gjøre research selv!
Når et behov oppstår hos en person (finne en ny bolig eller kanskje et større kontor) starter prosessen nesten alltid på samme måte: ved skjermen! Dette viser at dine kunder vil lete etter informasjon selv – ikke bli bombadert når det ikke passer.

Google har stor innflytelse i vår hverdag, og bestemmer hva vi skal se og hva som er skjult. For å bli synlig i Googles søkemotor og andre søkemotorer skaper vi rikt og relevant innhold sammen med SEO-tekniske prinsipper. Dette gir din side relevansepoeng, og bedre listeplass når en potensiell kunde gjør et søk.

Hva skriver de i google-feltet?

Hvilke utfordringer har de som vi kan løse?

Hva slags budskap trigger?  

Det sies at 90% av alle kjøp starter på nettet, er du nok tilstede? Samarbeider du med oss vil vi sørge for at ditt prosjekt er god venn med søkemotorens algoritmer. Slik blir du synlig, og kundene velger ditt prosjekt.

2.

Nettsiden er hjemmet – sosiale medier er inngangsdøra
For å nå ut til de potensielle kundene som (ennå…) ikke har innsett at de har et behov, bruker vi ofte Facebook. Bare i Norge har 3,3 millioner privatpersoner og bedrifter en konto på Facebook, og 85% av dem er inne hver dag.

I Lemon elsker vi å bruke Facebooks annonseverktøy for å finne nye potensielle kunder. Med riktig budskap og riktige annonseinnstillinger blir kanalen en avgjørende trafikkmotor til din nettside, samtidig som det gir oss uvurderlig informasjon om kundene til ditt prosjekt.

Vil du vite mer om hvordan du kan bruke sosiale medier i markedsføringen?

Vi holder kurs og forelesninger – kontakt oss for mer informasjon!

Slik skaffet vi 3 000 interessenter på fire uker ved hjelp av Facebook.

3.

Emosjonelle budskap fanger kunden

Vi lever i en teknisk tidsalder der ekthet og empati skiller seg ut. Vi har sett at de emosjonelle budskapene slår an, i både næring- og boligprosjekter.

Om budskapet pakkes inn på en kreativ og tydelig måte øker effekten.

Film, infografikk, musikk og livevideo har blitt populært, og er noe vi gjerne bruker. Vi har også innsett viktigheten av å ha flotte 3D-illustrasjoner og bistår 3D-leverandøren med grundige briefer som gir prosjektet en rød tråd.

Med en tydelig egenidentitet skiller ditt prosjekt seg ut fra dine konkurrenters prosjekter.

Vi ønsker deg lykke til i ditt
neste prosjekt!